Monday, December 1, 2008

Nea Gogu strikes...AGAIN!!!!

Ce credeati ca nea Gogu se opreste doar la a face judecati de valoare precipitate?Nope...so sad to inform you, my dear ones.Nenea Gogu tine la mine, ma iubeste...si in consecinta se manifesta.
In caz ca nu stiati dragii mei, muncesc.Da, muncesc undeva cam pe la 8 ore pe zi si vin seara...uhm, de fapt noaptea tarziu pe la 10.(By the way, ora 10 e tarziu)...pentru nea Gogu.
In seara asta, obosit de la lucru, vin pe la 10 fara 10, lipsit de pofta de viata din motive personale, whatever...intru pe usa...salut ceva lume si ma duc vertiginos spre camera mea unde ma astepta patul...dau drumul la folk viking si...ma uit pe pereti.
Cand, ce sa ti vada ochii?Intra nea Gogu si luand o pozitie de Neptun in asteptarea nimfei(care nu va veni pentru el niciodata)...incepe sa mi puna tot felul de intrebari.
Mai adaugati la acest aspect ca ma durea capul si ca fiind obosit nu suportam lumina neonului, preferand sa ascult muzica mea in liniste...in fine.Luand postura de titan, nea Gogu incepe sa ia locul tatalui meu sau a mumei, care in treacatelea fie spus nu si-au permis niciodata sa-mi tina lectii de morala...si datorita lor sunt ceea ce sunt.Totusi, nea Gogu ma ataca cu o formulare de genu:"Te-ai drogat.Ce-ai luat?"
"Nimic.Chiar n-ai altceva mai bun de facut?Sunt obosit si n-am chef sa vorbesc despre viata mea"...cel putin nu cu el si nu la ora aia din noapte...nu azi, si nici maine si nici peste 100 de veacuri.
Dar omul nostru nu se lasa si anticipeaza chiar viitorul...dupa o suita de lectii de conduita...despre importanta de a sta in casa si de a nu consuma droguri.
Faza cea mai penala mi s-a parut urmatoarea si cred ca o sa va distreze si pe voi:"Dcaa intr-o seara INTARZZZZIII, si te prinde politia(bine ca n-a zis gardistii), ce se intampla, huh?Noi ce o sa facem ca sa te cautam?"
In caz ca nu stiati in conceptia goguliana, eu trebuie sa stau ceva mai ferecat ca in Manastirea din Parma si sa ies cat mai rar prin baruri si sa accept ideea ca multi dintre prietenii mei sunt niste ratati, GUNOAIE chiar.
Dupa episodul in care aceeasi persoana isi permite foarte gratuit sa ii injure pe prietenii mei si sa o faca superficiala si demna de nimic pe fata la care tin cel mai mult...acum vine cu strasnice pregatiri de lupta.
Lastarul cel rau dupa cum spune Biblia trebuie taiat din radacina.Uof, si cand ma gandesc mai Gogule ca ai fost si tu blacker candva...sau mi-e rusine mie sa scriu asta.
Aaaa...eram sa uit...blackerii o sa sfarseasca ori la dezintoxicare ori prin santuri, asa ca aviz celor care asculta black.Andreea Balan sau Sexxy suna mai bine.
Offf Doamne, si cel mai tare ma doare nu ca m-a facut pe mine drogat si ultimul om...ci pentru faptul ca mi-a jignit prietenii fara sa:
1.Sa ii cunoasca.
2.Fara sa inteleaga faptul ca prietenii mei ma reprezinta in masura in care eu ii reprezint pe ei.
3.Fara sa traiasca nici pe jumatate din ceea ce am trait eu.
Ma rog...episodul culmineaza prin urmatoarea replica insotita de un zambet fain de tot...:"Sper ca nu te-ai suparat pe mine!Eu am zis ce am avut de spus pentru ca TIN la tine si iti vreau binele".
I-am zambit si eu la fel de frumos si in gandul meu i-am promis ca ma va cunoaste si altfel dar nu in seara asta.Va sti cine sunt eu atunci cand va realiza ce fel este lumea lui.
Nea Gogule, inca o miscare gresita esti mort.Mi ai jignit femeia pe care o iubesc, ai incercat sa ma indepartezi de ea si pentru asta n-o sa te iert toata viata, mi-ai jignit prietenii, ma faci drogat si anticipezi reatardarea si colapsul meu social.Nu-mi spune ca ai pusmana si pe carti de Kaballah si te-ai apucat de numerologie...Nene
deci stiu si eu ca nu exista om perfect bun sau om perfect rau dar OPRESTE TE TE ROG!
Nu stii sa ai o limita, aia a bunului simt?
Pana una alta o sa urmez sfatul unor buni prieteni si o sa trec si peste asta, cu mentiunea ca sper sa nu mai intram in detalii ce depasesc sfera gospodareasca sau ce a a universitatii cat om trai.
Special thanks to:Psihedelicul, Ovidiu si Mirona.

Iti dedic urmatoarea piesa a celor de la Dimmu, Burn in Hell(ca sa simti caldura nu de alta dar nu m-ai crezut ca mi era frig din cauza oboselii...da, se mai intampla ca oamenii sa mai munceasca cand se plctisesc si 12 ore pe zi)

Din tot sufletul, din partea mea si a prietenilor mei:sper sa ti amintesti de perioada ta black.



2 comments:

Rere said...

Vad ca ai mai schimbat un pic stilul. Imi place.

Alexandros said...

Multumesc.Daca te referi la postul asta, well...l-am scris din nervi acumulati intr un ceuzet care statea sa plesneasca...si inca mai fierbe.