Sunday, November 30, 2008

Black pana la capat.


De curand am aflat ingrozitoarea veste ca nu are rost sa dau la farmacie, de moment ce nu voi scapa de monstrul sacru al chimiei de moment ce ma va pandi mai mult, pret de 5 veacuri...si inca un master.Groaznica veste...era facultatea mea de vis.Ne reprofilam, ne reprofilam dar cum?Nu de alta, dara aflasem de la seminarul de advertising unde printre cele jumatate de jargoane din engleza, am prins si cuvantul reprofilare(sau rebranding...doamne, ce tehnic suna!!!!)...never mind.
Revenind la problemele noastre, afland ca pot ramane in domeniul sanitar totusi, am ales o facultate unde pot intra pe chimie si bio dar fara sa traiesc cu cosmarul ca nu voi mai scapa de chimie...plus de asta, am o groaza de prieteni care sunt la aceasta facultate si unde mai pui ca parca cele 1000 de locuri fac cu ochiul.
Tinta mea de la bun inceput va fi taxa desi mii de vointe suiera ca as lua la buget.
Fratilor, daca nu ma stiti, ciocul mic va rog.Stiu si eu cat pot.Si stiu ca nu am fata eu de buget la ...la...la...MEDICIIIIIIIIIIIIIINA!
E drept ca imi pace blackul dar ceva mai sinistru nu puteam sa aleg nu?Iata ca am ales...si asta ma va implini mai mult decat va fi facut-o comunicarea intr-o suta de ani.In primul rand imi garanteaza o meserie pe care o voi putea practica si cand voi avea si 90 de ani.
Nu e foarte banoasa dar rezistam.Nu voi fi printre varfuri, dar ma voi mentine si asta e tot ceea ce conteaza.Si plus de asta voiavea si profesori care imi vor PREDA, si seminarii serioase si mult de tocit, si oameni cu capul mare...si timp liber 0(de parca acum l-as avea) si faza ca mi se va explica orice voi intreba.
Si voi face parte dintr-un domeniu omogen.Da Doamne, sa ma aflu printre cei 1000!!!!!Promit sa fiu baiat bun si sa imi ajut semenii, sa fiu cuminte si sa nu supar pe nimeni,sa nu ies din cuvantul lu mama si al lui tata, sa beau lapte cald dimnineata cu biscuiti Petit Beure, sa ma culc la 8 si jumatate, sa ma las de fumat si singura bere pe care o sa o beau de ziua mea sa fie nealcoolizata.
Kidding.Vreau sa fac medicina, daca n-o fost sa fie farmacie.Na bun, acuma asta e.Si mai fac asta pentru ca ma formeaza intrucatva, plus ca dupa anul 2 cand va fi terminata comunicarea sa speram!!! ma voi duce cu niste prieteni din domeniu ori in Cluj ori in Timisoara ...macar pot trai dupa atata timp in orasele alea faine la care am visat de cand ma stiu.
M-am pregatit pishic daca voi fi un medic bun si mi-a dat cu rest...adica nu prea voi fi.Ei si ce?Cati nu sunt ca mine?Si undeva ii doare.Apai eu vreau sa fac oftalmologie...sa prescriu retete si sa vad de ce nu vede lumea, si sa dau si sfaturi daca se poate in materie de rame de ochelari...mai ales de alea de cocalari asa cum port eu cum mi-a spus un prieten de-al meu ce poarta icoane rock cu sine.
Another frightening thing(nu de alta da da bine cate un jargon, daca profii isi permit, de ce nu mi-as permite si eu, nu?)...D.I.S.E.C.T.I.A.!!!!
Stiu, little John mi-a zis ca va fi totul bine da na...Marcela mi-a zis ca o sa treaca doar daca vreau, Andi mi-a zis ca depinde doar de mine...si o trece asa usor prima disectie?
Argumentul meu e unul:frate, imi place blackeria, sa mergem pana la capat..imi imaginez ca vad Sorg de la Gorgoroth sau ceva genul Mother North(uncensored edition) de la Satyricon...pot sa ma cred Shargath in halat alb...plin de sange mirosind a sange inchefat si strivind organe zemoase...hum, deja mi s-a facut pofta.
Gata...ma fac necrofil.Asadar, las lumea relatiilor public si a altor catorva domenii conexe pe care nu-mi dau silinta sa le inteleg in profunzimea lor ...in plina teorie si o sa incep sa vad cum e practica intru ceea ce inseamna fiziologia umana.
Si apai oi trece si eu de chimie cum oi putea mai bine, si-asa e 40 la suta examenul...e ca si cum ai trece cu bacul dela Braila spre Ghecet...numa sa nu fie sloiuri pe Dunare.Da la vara n-or sa fie ca se topesc din timp sa lase apele sa se reverse.
Si uite-asa se trece de la filosofie de substanta la anatomie si la disectie...presarata cu putin black...doctor ma fac, gata!
Marcela, Ovidiu, mama, happy?

No comments: