Friday, November 28, 2008

Surpriza...n-am murit.


Iata ca n-am murit.Nu m-a invins nici mizeria, nici neplacerea de a trai niste momente de rahat, si iata-ma-s puternic din nou.Da frate, ma laud sa ma auda tot norodu ca am depasit un moment teribil.
Nea Gogule, atata iti spun:pe viitor nu te mai da mare ca nu esti.Nu-ti fie rusine cu ceea ce esti.Faza e ca ar trebui sa stii ca lumea nu este definita prin ignoranta si claustrare iar noi ca oameni suntem datori sa facem fata obstacolelor...sa le autodepasim si sa ne luptam cu viata.
Omule, daca nu te trezesti acum, nimeni nu te va trezi.Eu imi fac datoria de prieten ce iti sunt si incerc sa te reduc la realitate, dar nu am sa o fac nelimitat in timp.Timpul marcheaza si tot el ne spune clar cand trebuie sa ne oprim.
Cum zicea un prieten comun, toate in lume sunt facute dupa un anumit tipar: sarcina dureaza 9 luni, sa nasti 14-15 minute, sa mori 4-5 secunde...sa mananci maxim o ora...sa iubesti...tot cam 4-5 secunde.(ultima vine fara sa ne intrebe...si se manifesta in cateva secunde lasand efecte distrugatoare pentru toata viata).
Si tot tu nene, daca nu vrei sa traiesti lasa-i pe altii in superficialitatea lor sa traiasca...sa iubeasca ratate si muieri fara perspectiva.
In fine.
Ar fi minunat sa poti intelege viata mea intr-o zi.Cum spunea o prietena foarte apropiata in seara asta...sa nu ne fie rusine de faptul ca vrem sa traim, prozaic sau nu, desfranat sau nu , superficial sau nu.
Prefer sa mi traiesc viata decat sa imi imaginez cum ar fi.
Pai sa zicem ca simt parfum de calatorie in aer, simt aer rece de iarna care ma face sa ma simt bine...vad oameni multi si presimt rasarit de soare peste o lume inghetata.Si asta e fain.Vad vorbe multe si cantec de desfrau...o iarna se prabuseste la picioarele noastre si fumega in batai de armonica.
Ninge fain si e ger...si ma simt trezit la viata caci o lume mi se redeschide...lumea de care mi-a fost dor, atata dor ca numai pentru asta am trait, locul unde m-am format...in plina cretinitate si superficialitate.
Si ma simt fericit ca o lume e in advent, caci Alex al lor a inviat.
Mai am doua promisiuni de facut:prima este dedicata unei alte prietene care a trecut printr-o situatie asemanatoare si careia ii sunt dator cu o plimbare de noapte pana pe la 5 dimineata in care se vor intampla multe lucruri de dorit...lucruri marunte si totusi faine, cand va incepe sa ninga.
A doua se adreseaza celei mai importante persoane din viata mea, si careia ii dedic sa zicem intoarcerea mea printre cei despre care imi place sa cred ca sunt vii...ii promit ca nu o voi mai dezamagi niciodata si ca iarna asta va fi frumoasa caci vom invata lucruri noi...lucruri pe care le-am simtit dintotdeauna, lucruri simple si complexe in egala msaura pe care le simt oameniii ratati si superficiali.


Aaaaa....si mai dedic asta colegilor mei de servici si de mai multe, Mirona si Ovidiu, carora le promit un an nou in care vom calatori si ne vom distra pe oriunde ne va purta dorinta de a vizita.
Ca merita traita viata, nu-i asa Ovidiule?Si apai nu mai e mult pana de Revelion ca doar cu asta incepe anul, nu?Si va incepe cu Norvegia.
Cadou pentru toti superficialii astia ai mei...cu care ma distrez, dedic video-ul de mai jos...mai mult ca si astia-s norvegieni, nu de alta.:))
De altfel, piesa asta imi aminteste ca traiesc si ca sunt eu si nici nu-mi trebuie mai mult.Cine ma cunoaste poate confirma asta.Caci am revenit la viata.

No comments: