Thursday, December 4, 2008

Multumesc...


Acest post este dedicat prietenilor mei apropiati...well,dar si persoanei celei mai importante din viata mea...asa ca va fi dificila exprimarea bipolara dar incercarea nu are moarte, asa ca bagam mare:

Va multumesc in principal pentru faptul ca ati tolerat o persoana care este adaptata unor altfel de standarde de viata...oarecum diferite de ale voastre.E oarecum destul de greu sa explici de ce viata ta este altfel...de ce mereu trebuie sa gandesti in perspectiva.Perspectiva care nu stiu unde este.
Da, poate aveti dreptate dar dupa cum v-am spus...imi place sa imi traiesc viata asa cum stiu eu ca se poate, in conditiile in care 18 ani un oras si locuitorii sai mi-au refuzat acest lucru.La voi fu invers...si ma bucura ca ati avut o tinerete frumoasa.

Ii multumesc lui lil john ca mi-a fost aproape atunci cand am avut nevoie, ca am avut mereu ceva de discutat cu el din care vesnic am avut ceva de invatat si pentru varsta lui chiar isi da seama de multe...si in aceeasi masura ii multumesc si lui Oliviu ca a stiut sa puna punctul pe i si ca mereu mi-a zis cate ceva fain despre nimicurile care ne apropie de vesnicie.

PS:De la lil john nu am pretentia decat de a imi face un ceai din ala bun cand o vrea el.Si stiu ca se va bucura cand va citi.


Ii mai multumesc si psihedelicului de ma sfatui atunci cand apelai la el si i-as zice sa nu mai judece oamenii inainte de a ii cunoaste...si el stie ca ii multumesc pentru mai multe.

Vovin, dragul meu coleg de camera...care printre altele e un geniu(desi el se considera doar un om care a muncit prea mult)...ii multumesc ca ma accepta asa cum sunt si ca intr-o zi va avea si el o lume asa cum si-o doreste...mai buna, mai putin prefacuta, mai plina de desfrau.
Si stiu ca voi reusi sa il fac sa vada si asta...i mai multumesc ca mereu aduna dupa mine ce las in urma si crede-ti-ma ca sunt o teroare sa stai cu mine in camera...nu fac niciodata ordine.
Si ii mai multumesc ca asteapta sa mergem in Jack...si ziua aia va veni...ca si ziua in care ne-am cunoscut in Jack...ca accepta porcul meu de Guineea(si credeti-ma ca e mare lucruca nu toata lumea face asta) si ca mereu a stiut sa-mi dea un sfat din care sa am ceva de invatat.

Cand sa ma opresc in cursa mea catre glorie si cand sa cad fara sa ma lovesc.


Ii mai multumesc si edutului pentru faptul ca imi e un prieten bun, well...sunt tovararasul lui asa cum imi spune el...ala cu care vorbeste el de toate, si asa aerian cum ma vede el stie ca doar eu pot intelege anumite manifestari.Ca a anticipat multe lucruri despre care eu nu voi sti niciodata ca vor veni...ca a gresit, e adevarat.
Da frate, a gresit si in p..a mea ...e cam aiurea cand oamenii gresesc...e foarte aiurea cand prietenii tai cei buni gresesc.Cand poate vor sa ajute si totusi...gresesc pentru ca nu cunosc problema respectiva...pentru ei nu este o situatie apriori...ci un vesnic inform research in the sake of nowhow.
Stiu ca nu vei citi asta...e prea lunga si prea fara sens sa o citesti...si poate o vei citi totusi pentru mine.
De ce sunt suparat pe tine?E simplu.Nu pentru ca nu esti de acord cu viata mea...nu cu faptul ca eu cred ca tu esti foarte cuminte...etc pentru cei aproape 22 de ani ai tai...nu de asta...ci pentru faptul ca M-AI IZOLAT 3 saptamani de femeia pe care o iubesc, si da coaie, nu e vorba de retardata la care tii tu ca la o amica...caci asta iti va fi pentru totdeauna...o femeie sau o fiinta ca nu stiu exact cum sa ma exprim al carei loc este la ospiciu.
Eu iubesc o femeie...una cum tu nu vei vedea pana acum, si da, iubesc.Am invatat multe lucruri datorita ei si o voi astepta pana va fi pregatita sa realizam impreuna tot ceea ce ne-am propus.
Daca o mai jignesti o singura data, iti promit un pumn...si chiar mai multi si ma jur ca nu ma opresc pana nu iti colorez chipul in rosu.
Pana una alta, eu vreau ca relatia sa fie tot la fel ca si inainte...asa cum si tu iti doreai...sa fiu bucuros si nebun, sa bei cu mine si sa ne simtim bine, ca fraierii.Well...i hope so.Dar tine cont asta...mica coordonata, asemeni celor de la matematica, careia i-i inchinat o viata.
AVEM CERCURI DIFERITE DE PRIETENI:NU MA INTERESEAZA CERCUL TAU, NU TE INTERESEAZA CERCUL MEU.
Vreau sa iti fie bine, sa ai si tu o viata normala , sa traiesti din cate traiesc eu si sa te bucuri.Meriti mult mai mult deca crezi...ma refer:viata sociala, profesionala,sexuala, etc.Trebuie sa incei sa existi.Si crede ma ca ti-am spus ca toate astea se vor intoarce spre tine, spre noi intr-o zi...si sper sa ma insotesti acolo unde ma voi duce in prima jumatate a anului...si in Austria unde vrei sa bem noaptea pe srazile Vienei, si in Norvegia unde vom merge la Bathory la concert,si in Danemarca unde o sa ne umflam de biscuiti si o sa facem poze cu fete frumoase.

Imi cer scuze fata de tine daca te am jignit cu ceva, dar daca am facut-o ai meritat-o din plin.
Astept sa ii ceri iertare si ei pentru ca EA decide daca merita sa mai fim prieteni sau nu...din pacate...desi ea te-a iertat de mult...cu mult inaintea mea...pentru ca ma iubeste, si prin urmare, cred ca te voi ierta si eu dar am nevoie de timp.Na, sunt mai superficial.Inca o data iti spun:Sa nu ma mai dezamagesti...pentru ca prietenia noastra o sa fie pierduta pe veci.

Cortina se trage, si cavalerul ranit iese victorios spre closetul din foyer unde isi spala ranile facute de timp...oameni si locuri, desertaciuni si cadavre atarna stinghere prin colturi de imaginatie.Mandru de propria revolutie, se ineaca in flacarile arsenicului ce i-au parjolit trupul.

No comments: