Sunday, December 7, 2008

Ma ubeshte toate printesele, manca-le-as!

De curand am observat ca am carlig numai la pitzipoance(scuzati tz ul dar in acest caz se accepta)...la tipe care ori se imbraca naspa si de toata jena...ori la tipe care sunt mediocre si vor sa para mai mult.Oricum ma lasa rece chestia asta.
Ceea ce este interesant e de fapt ca devin interesant si pentru o alta categorie de fete si anume, cele trecute de prima adolescenta...care acum au undeva pe la 24-25 de ani...na, au si ele poftele lor!Nu ca ma consider super macho macho man, again and again...da ziceam si eu.
Ca trebuie sa te intrebi DE CE OARE?NU?DE CE MIE?DE CE AZI?
Sa incepem cu inceputul:

miercurea trecuta, aproape de Ikea:se apropie de raionul de paturi si alte slatele ce imi faceau cu ochiul o gagicuta imbracata metalizat cu botic sweet, pisi mica si urata.
"(flencanind un Orbit...):Auzi, stii cumva daca asta e raionul de paturi?(ma intreb cat de retardat poti sa fii sa intrebi asa ceva avand 3 sortimente de paturi si sofale in fata ta)...Nais geaca ta.De unde ai luat-o?Ma fac eu ca rad...(E DE PLANSSSS!)...si ii zic:"Acesta este raionul de paturi.Geaca am primit-o.Problem, pisi mica?"
Da fata nu se opreste aici si ma intreaba daca am auzit adevaratu' remix a lu Salam adevaratu copil a lu nu stiu cine...Ma intreb acum serios iubitii mei credinciosi intru Domnu(pour les connaisseurs)...poate fi ceva mai teribil intr-o singura zi?
I am zis ca la momentul respectiv ascultam sepultura...la care ea :"(era pe sfarsite guma)...Pai...nu e aia de a fost la nunta lu Mircea de a concertat cu Salam?
Huh?Deja devin confuz...whatever...tipa mai mi-a cerut linkul de hi5...si idul...ramane sa deduceti daca l-a capatat sau nu...episodul 2.


Joi seara...la serviciu:doua tipe sweet foc si alte doua grasance de nu puteai decat sa le inconjori sau daca faceai poza cu ele...faceai triptic...ma abordeaza.

"Auzi, Alex ce faci in week-end?Eu si fetele ne-am gandit ca poate mergem cu mai multi in disco(eu acuma stiam ca la tara la tataia se mai zice asa la un lounge sau la un pub...in fine)...ca vine Andreea Balan si Simona sensual...recunosc ca am auzit de amandoua.
Din discutia purtata cu pisi mica de la Ikea si cu astea 4 mamute...ce mi da inconstientu sa ma socheze:
1.Ori am fata de cocalar.
2.Ori am o perceptie gresita asupra realitatii.
Ce dracu, asa trist am ajuns?Sa fiu abordat de fete cu cizmulite metalizate aurii, si geci cu puf la gluga pe care este trecuta firma D&G, Empoio Armani...38 sau Dragonul Rosu(da asta ramane intre noi)...care au mobil Motorola nu stiu ce model...da din ala metalizat rozzz.
Sa nu uitam Orbitul flencanit cu rezonante de sibelius.

Si asa s-a intamplat si zilele trecute pana aseara cand am zis:STOOOP!,desi o fatuca de toata jena se apropie de mine(fiind in Club A)...cu un corp mai mult decat dizgratios...cu niste solduri care puteau face furori numai prin paleolitic...si cu un traning cu puma, streci(care sweety, nu se mai poarta mai skumy de mult!!!)...si incaltata cu adidasi metalizati argintiu de la puma.
Wow!Se putea ceva mai penal?
Intre timp imi sfredeleste narile, un uternic miros de Exotic Waters de la Avon...si e iarnaaa!Ce nostalgic...in fine.Da play dialogului:
"Auzi(toate incep cu auzi, am remarcat)...cravata aia o ai de la Kenvelo?"
"Nu...de la Cora.De ce?"
"Am intrebat.Auzi, baiatu'...da nu vrei sa dansezi?Sti, eu am venit cu inca doua colege de-ale mele si nu am prieten.Nu vrei sa dansam?Ca a fost Scooter.Eu sunt la Spiru...si daca ai fost la noi la bal, s-a pus"

In fine, nestiind ce anume s-a pus la dansa la bal...ma fac ca intretin o conversatie cu o dududie trecuta de 40 care parea sa mai aiba ce arata si care auzise de Therion, si tocmai incercam sa-i povestesc despre ce intelesesem eu din Hybrid Stygmata de la Dimmu.

Da nu se lasa fata, si isi aseaza curul de toata jena in bratele mele...(WTH?Get off bitch!!!)...deci cel mai naspa e cand o pitipoanca (evident si proasta) iti face avansuri si mai si pretinde o relatie de lunga durata.Ce poate fi mai jenant?

Si revenind printre cei vii in laguna albastra...imi dau seama cat de important e sa mentii distanta uneori...aa, si am mai invatat o chestie:ca pitipoancele sunt agresive!ATENTEAZA si vaneaza.
Si deterioreaza constiinta mea.


Trooper-Zornon, de la mine pentru pisi mici si urate si scarboase.Muah, arde-v-as pe rug sa va ard de va atrag!Ptiu, fi-mi-ar scarba!

4 comments:

Shavy said...

=))... asta e ca partea aceea dintr-un "interviu deko cafe:..citat:" bombinika, esti dulcika, pupika, muah, muah"... "mah, tu vrei sa ma "m"uti, asa e?... dar intrebare: ai cu ce?".. dureros mai este si faptul ca trendul de trening puma si sunci nedetasabile ia amploare... dureros de prost gust, nu-i asa?:)

Alexandros said...

Ma bucur ca ai vazut si tu treaba cu nenea Teo...mie mi-a placut faza cu ochelarii de soare.
Nu ca e dureros...dar e penibil...asa te simti tu cand afli deodata ca esti curtat de mizerii din astea.

Alexandros said...
This comment has been removed by the author.
Cata5462 said...

aa.. Orbit cu rezonante de Sibelius? te troznesc :)) blasfemie!
on topic: nu te alarma.. pitzi face avansuri cam oricui care arata mai bine... chiar daca stie si ea ca nu ar avea nimic in comun cu respetivu.