Friday, October 24, 2008

Jaggermeister(when s needed).


Am in fata mea sticla de Jaggermeister la care am visat de mult...sticla mea pe cinste, pentru care am dat de multe ori regatul si inca un cal.Acum, caii mei nu mai sunt de inchiriat, nu am chef sa ii mai dau din grajd pentru toate promisiunile mele.
Ma bucur ca ploua si ca e frig, ca fumez tigara pe ritm de ska, si ca o mana de oameni incearca sa imi explice ce mult conteaza sa incep un nou capitol in viata mea.

Sticla de Jaggermeister e mai translucida decat in toata agonia mea, in care am sperat, in care am daruit si am crezut ca intr-o zi va fi bine.Acea zi n-a venit.
Iau un pahar, trag aer in piept si bine fac si reflectez putin asupra mea...revin la vorba celor din jurul meu...sa fiu asa cum ma simt eu ca e bine.
De ce sa incerc sa fiu un adolescent intarziat?De ce sa incerc sa imi placa lucruri care m-au lasat intotdeauna rece?Poate vreau mai mult de la viata , si asa cum spun si ei, impreuna reusim.
Acum sunt eu cu mine si cu nemernica de sticla in fata,care ma ademenste cu mirosl ei de bitter transant si cu irezistibila culoare verzuie, numai ca otrava asta face bine mintii, pe cand cea a iubirii distruge si trup si suflet.

Revin la vorbe din trecut, sau forme de idei care s-au izbit de mine ca un iceberg in deriva prin costele Tenerifelor...uitat din lunile de la inceputul primaverii.
Asa cum iarna s-a terminat in sufletul meu...o noua materie mai vie ca niciodata s-a intelenit sa se converteasca in graunte de speranta.

Vorbele astea spun clar si tare ca pot avea pe cine vreau, si nu ca sunt eu Lawrence al Arabiei ci ca asta merit...cica.Poate de azi o sa le iau in seama, poate de azi voi fi eu cel de acum mai multe luni...si ma bucura ca imi simt capul greu si ca inca aud ploaia care imi spune ca ma pot descarca.


Spun adio sirului de nopti pierdute si atator ipoteze si formulari, cand e asa fain sa te gandesti numai la tine si sa lasi pe fiecare in voia sortii.Poate cer mai mult de la soarta decat ea insasi imi poate oferi, poate am avut un motiv de slabiciune si daca am invatat ceva a fost sa nu ma mai incred in orice forma erotica...pana la urma totul e devianta.

Nu mai vreau sa ma mai supun unui chin, nu mai vreau sa duc dubla existenta, sa inteleg pe fiecare, sperand in maturizare candva...ca termenii marcanti ai unei existente vor fi intelesi in deplinatatea esentei lor ca:viata, dragoste, moarte si incredere.

Cand cineva va intelege toate astea, atunci ma va domina, pana atunci in schimb mirosul de bitter ieftin imi va aminti mereu ca nu trebuie sa mai cad in tentatii momentane care sunt atat dde infantile...si ca mereu exista o armonie a sufletelor pe care nu o vei gasi momentan, dar la care te face sa crezi sticla faina de licoare verzuie.


Hai imbata-te, ordinar ce esti!Uita ce e de uitat, fii mai putin prost pe viitor, ca vei musca cu mi multa incredere din viata asta, care in p..a mea e a TA!!!!!!Si sa dormi, asta sa faci, ca ai stat 5 luni sa faci nopti albe.

Aurora boreala s-a diminuat, sa vina noaptea cea zdravana si sa cada peste sticla de Jaggermeister, sa aline suflete si indrazneli.

No comments: