Wednesday, August 18, 2010

De ce ai face asa ceva?


Mahatma GHandi candva zicea ca cica sa fii tu schimbarea pe care vrei sa o vezi prin jur.Eu sunt miop, deci nu pot vedea cu acuratete tot ce este in jurul meu.Asa ca de cele mai multe ori lucrurilor covarsitor de importante si neimaginabil de esentialo-strategice din viata mea le dau skip.Si fara multe chemari in instanta de catre constiinta.Si asta pentru ca eu nu vreau sa schimb pe nimeni, nu vreau sa ii impun nimanui cum sa se comporte si ce cale sa urmeze.
Plm.
Daca as avea sansa sa schimb ceva in lume, ar fi culoarea cerului sau forma sticlelor de vodka, dunno.Ceva care sa fie cu adevarat wow.Ah, sau felul in care se invrate apa in wc cand tragi apa.E minunat.Ati auzit vreodata cum face apa cand o trageti dupa ce faceti treaba mica sau caca?Se aude asa:shhhhhh vjjjj...e ca un val de mare inspumat.:x

Asa revenind:de ce ma lasa pe mine rece incercarea individului de a schimba lumea: pentru ca e ilogica si niciodata minoritatile nu au facut revolutii de amploare, niciodata buturuga nu a rasturnat carul mare, desi proverbul ala zice alta.Da' io cred ca proverbul ala a fost inventat de tipi gen aia de considera voluntariatu o forma de distractie si un fel de carte de identitate.

Mie nu mi se par cul sa faci munca neplatita.Fac ceva, imi dai bani.Daca nu, imi sugi pl.

Vorbeam mai sus de ce e nesanatos si neimportant sa schimbi pe cei din jur.Pentru ca nu poti.Poti in schimb sa-i ajuti pe cei din jur, incercand in primul rand sa te intelegi pe tine si apoi pe ei.(alteritatea e o problema al dreacu de naspa atunci cand intra in ecuatie factori gen instinctul de autoconservare)

Nu conteaza unde vrei sa ajungi sau cate drumuri ai batut sau cat de unic si de rebel esti.Lumea nu mai are nevoie de modele morale.Omul traieste si realizeaza actiunile in functie de necesitate.Devine din ce in ce mai reticent si din ce in ce mai violent atunci cand i se impun lucruri.Si esti bou daca nu intelegi.

Terminati dracu odata cu pacifismele astea si cu aerele de woodstock in 2010:nimeni nu e Joan Baez si tu, aia de te dai mare figuranta,cu moaca de Milka(lufle) vezi ca nenea de i-ai supt pula aeara in buda din nu stiu ce pub, nu era George Harrison.Eroare.Vezi?Data viitoare, lasa aerele de hippioata acasa.Lumea nu poate fi schimbata.Pacat.Asa ziceam si eu.

Lumea nu s-a nascut pura, noi nu suntem vreo specie unica si sfarsitul lumii nu va veni in 2012.Hai ca ma duc pana la wc, sa ma uit cum se roteste apa.Tinem legatura.

1 comment:

Haiawatha said...

Si eu cred ca munca si calitatea mereu trebuie platita si nu cred in salvari si revelatii bruste ale adevarului!

Despre schimbari... natura umana nu se schimba in esenta ei, asa ca tot porci, golani, curve, betivi, depravati, mincinosi si criminali ramanem, evident cu nuante schimbate! Ca si tine nu cred in oameni buni si oameni rai, fie ei si hipioti... cred doar in cei destepti si putini si deloc in aia multi si prosti!