Thursday, August 26, 2010

Ce face?Ce?

Ce poola mea.Am ajuns la concluzia ca soarele rasare la fel de des de cate ori apune.Departe de a fi un truism, mult timp am trait cu credinta ca soarele apune mai des decat rasare.Ce dulce era aerul noptilor.
Acuma ma scot din sarite pasarile care incep sa cante la 6 dimineata.Pentru cei ce nu stiu, in fata casei alor mei, si-au facut veacul de vreo 3 ani jumate niste papagali verzi.Ciudat cum incalzirea globala si migratia speciilor aviforme afecteaza trezirea mea de dimineata.Imi bag ceva in ei.Nu asta ma macina.
Acelasi lapte cu cornulete, cu baghete din orez cu scortisoara sau cereale cu ciocolata, acelasi unt pe paine neagra, acelasi gem de fructe-de-nu-ma-uita, aceeasi oranjada.
Pe zi ce trece imi fac iar ordine prin haine, numar camasi, pun curele deoparte, descopar ca nu ma mai incap pantalonii, o camasa sta sa pocneasca pe mine, incep sa numar prezervative nefolosite de peste o luna, ma indragostesc de pantalonii mei de piele si renunt sa mai alerg seara.Care-i vrajea pana la urma?
Imbatranesc?Mi se rupe?Ma ingras din prea multa nesimtire?Posibil.
De ce nu ma mai framanta nimic si de ce visez noaptea?Imi vine sa ma cac pe felia de paine din dimineata urmatoare.Am sentimentul iluzoriu unui protagonist dintr-un film din ala de duzina din Franta anilor '70-'75 cand actorul stia ca si maine va repeta aceeasi scena dar va trebui sa se prefaca tocmai ca e ceva neprevazut.
Al dracu neprevazut.
Descopar ca oriunde as fi in lumea asta, mereu exista un motiv recurent.Si recurenta e grava, undeva aproape letala.
De ce mie mi se rupe cand exista unele beibi carora incepe sa le pese de o fantoma de-a mea?Cand or sa-mi suga poola or sa constate ca raman cu aburul in gura.Nu e indicat sa sugi pl la fantome.Banuiesc.
Si stai...maine e dimineata.Cacat.Imi pun perna-n cap si o sa ma rahatesc inca o data pe incalzirea globala ca a adus flegmele alea de pasari din junglele amazoniene sau africane direct in palmieru' din coltu strazii.Daca aia au conceput KFC, eu as crea brandul:RFFP..Rome fried fucking parrot.

Tout a l'heure.





"Sadistic cuts that form allegiance from within
The seasoned crap we take to form a better grin for granted
I'm no exception?
The pole of ressurrection
We play it up then we die, ignorance, sacrifice, glorifying " (am bagat si eu doua versuri ca nu-mi cer de mancare)


Doua vorbe despre baietii astia: canta fain, fac muzica, is din Fetesti, undeva prin Ialomita, am fost la un concert de-al lor, ii ascult de vreo trei ani, stiu sa transmita ceva, de fapt is ceva cam mult pentru patria noastra.A, si n-am baut cu ei la masa.Ziceam si eu asa.

No comments: