Thursday, December 24, 2009

Fii schimbarea pe care vrei sa o vezi in lume!


Ho ho ho!Merry X-mas dear fellas!Ce va aduce mosu in traista...pai va aduce ceva:niste bautura, de sa va imbatati sa cadeti jos, niste voie buna, de ce nu, ca d-aia i sarbatoare, niste pace sufleteasca si sanatate, optimism si ce va aduce in cantitati uriase, impotriva crizei financiare si a altor rahaturi cu care ne loveste cu dispret lumea asta in care traim...iata ca va aduce intr-o cantitate imensa vant de schimbare...
Un kamikaze, un vant divin, cum ar zice japonezii, un alizeu care sa va faca sa fiti zilnic alti oameni, sa zambiti...sa fiti voi insiva.
Sa fiti originali, sa surprindeti mereu, si de sunteti de acum incolo ingenuncheati, sa aveti puterea de a va ridica si de a merge mai departe.:D
Lumea asta are nevoie de diversitate, are nevoie de creativitate si vesnic si neindoit de schimbare.Daca vrem ca lumea sa se schimbe...well, schimbarea trebuie sa inceapa din noi asa cum spunea si Ghandi:"Be the change you want to see in the world!"
Imi doresc sa primiti ce v-ati dorit.Eu sunt implinit in seara asta din doua motive:sunt alaturi de familia mea si doi la mana, mi-am primit cadoul asteptat de ceva saptamani, si anume o pereche de ochelari faini.
Well, ca recompensa pentru urare imi puteti trimite si mie niste zapada, intrucat in Roma, orasul in care ma aflu nu ninge niciodata, ba chiar ca o revoltare impotriva unei Europe drastic ostracizate de zapada, totul e verde.S-au copt portocalele, gutuile, orhideele.(maine sper sa pun si niste poze cu mai sus mentionatele elemente decorative).
Mi-e dor de vremea de acasa si de colinde, mi-e dor de prieteni si cu aceasta ocazie ii urez cele mai sincere ganduri si sper sa fiu macar spiritual alaturi de Meri, colega mea de apartament care este singura in noaptea de Craciun.Si de asemenea Antoniei Alexe, o persoana cu totul si cu totul speciala, si copilei sale Daria Ilinca, un copil deosebit.(btw:Antonia, vreau sa stiu ce a primit fetita ta sub brad)


Sperand ca voi vedea zapada in saptamanile ce vin, va urez inca o data toate cele bune si sa va bucurati de cadourile primite.Maine dis-de-dimineata voi fi in Piata San Pietro la slujba de Craciun, iar maine revin cu poze.Promit!Cross my fingers.

Cat despre domniile voastre care cititi de fel blogul meu, scot palaria mea ce de toate zilele si o plec cu stima in fata dvs.Sarbatori fericite!

PS1:vreau sa nu-mi multumiti in legatura cu acest post, care oricum ar fi fost scris, datorita acestei conjuncturi sacre, insa doresc sa-mi raspundeti ca si comentariu ce anume ati primit de sarbatori.Va multumesc foarte mult.
PS2:nu uitati scopul acestei urari..."Be the change you want to see in the world!"M-as bucura sa asumati acest citat.:)

Si pentru ca e seara de Craciun si mosul trebuie sa vina din localitatea sa natala, Rovaniemi, situata undeva in Laponia, dincolo de Cercul polar, atasez piesa unor concetateni ai mosului, care sunt chiar din Rovaniemi.Enjoy!





Si bineinteles, colindul care m-a obsedat azi.


No comments: