Sunday, February 14, 2010

La revedere.


Imi iau ramas bun astazi de la lucrurile noi imbracate in haine vechi, imbratisez vechituri cu aer de noutate, stiu ca din acest moment vechiul poate fi distins foarte greu de nou.
Propriile idei care ne vin sunt uneori de o autenticitate dezarmanta care ne poate conduce catre niciunde.Nu.Nu mai vreau vorbarie goala.Nu.Nu aici se sfarseste drumul.Nu.Nu e de vina un zbor anulat catre Belgia, nici iarna asta de doi lei, nici orasul inecat in balti urat mirositoare din care sleite. se intrezaresc mandru gunoaie.
Nu.Astea sunt ca si cum n-ar fi.Sunt efemere.Drumul catre niciunde incepe aici, sau maine, sau la anul.Important este sa stim cand/unde/cu cine sa-l incepem.
Da, astazi este ziua indivizilor care iubesc, sau ma rog, a snobilor care nu stiu ce sa mai faca pentru a arata cool-iciunea prin sarbatori fara rost gen Sfantu valerica.
Da, si ce?Io oricum nu iubesc.:)))) Daca mi-am luat o ciocolata azi Poiana se pune?Am luat-o pentru mine si nu am impartit-o, un motiv in plus sa ma bucur de flacarile iadului.
Daca simti ca drumul tau da de o intersectie, alege o alta ruta.Destinul nu cunoaste barierele acestei lumi.Descopera-te iar gandurile cele folositoare, vechi, cu haine noi te vor gasi.
Astazi vom face curatenie prin sertarele mintii si vom arunca gandurile vechi, imbracate astazi, de Sfantul Valentin in haine noi.
I'm so keen on vintage, cannot like new things.
Piesa de mai jos exprima exact ce am dorit eu sa transmit in acest moment prin acest post sec si trunchiat.Enjoy!



No comments: