Thursday, January 22, 2009

Inca o zi fericita...cand ceaiul face minuni.


Astazi sunt foarte fericit, ceea ce da cu rest gandindu-ma ca in urma cu numai o saptamana deprimarea pusese stapanire pe fiinta mea.Impulsionat de Heidi sa mergem sa facem poze in parc, am iesit din barlog si m-am indreptat spre centrul gri al unui oras de funingine.
Dar lasand la o parte toata ceata urat mirositoare si griul de nestrabatut al cladirilor, ma fac ca nu le iau in seama.Am motive intemeiate sa ma consider fericit, caci o fiinta la care tin enorm a putut impartasi bucuria de savura ceai.
Ceai...acel ceva fain care ademeneste si care te face sa te intrebi de mai multe ori daca mai merita sa te bucuri de acele lucruri putine ca numar dar infinite in esenta.
Va intrebati de ce atata fericire?Pentru ca imi doream de mult timp.Si in p..a mea, maine pot sa fac cunostinta cu prima restanta din viata mea, nu-mi pasa...exista atatea motive sa fii fericit.Si daca vezi oameni tristi in fata ta, lucru cu care am inceput sa ma obsinuiesc in Asfalt City, nicio problema:iei o bucata din materia prima de la Fabrica de Fericire si dai in ei.
Pana vezi ca zambesc!!

Ne am amintit de lucruri frumoase, ne am spus dorinte si am dezbatut despre lucruri marunte pe care stii ca le poti impartasi atunci cand exista lume faina si muzica buna in surdina si diferite arome care iti intra in nas.
Si nu te opresti pana nu incerci sa vezi daca starea asta trebuie amplificata.Si poate fi amplificata.

Iti multumesc ca existi...thanks again for all!>D<.

Da bre, is fericit, vrei sa ti dau si tie?Na de-aci.

Tell me baby-Rhcp....Are you lonely?Cause i have a tea cup for ya!!




No comments: