Tuesday, July 21, 2009

De azi.


Wow!Inspiratie!!!Ics, ics, ics, ics pe ceru noptii am sa scriu...si mai pun un ics cu tibisir.Arhanghel de aur, cu tine ce aduci?Si arhanghelu spune:"Aduc vodka..."aaaa, inspirarea vroiam sa spun!Mdea, vrabia malai viseaza si saracu haine noi si nu de la second...da na...in momentul asta as da orice pentru un pahar de vodka.

De astazi, nimic nu o sa mai mi se para la fel.De azi, katharsisul va invinge teama de a incerca experiente noi si stangacia de a lua decizii.De azi intreaga mea lume cufundata in alcool de buna sau proasta calitate va rasufla spre miaznoapte ca o Lemurie epigonica.
De azi spunem lucrurilor pe nume...caci noi nu strivim corola de...cacat a lumii...(no offence to Blaga btw)...si nu ne ucidem decat pe noi insine putin cate putin.De azi nu mai caut valori primordiale in lume ca stiu ca nu le voi gasi, de azi voi fi eu cu mine si nimic in afara mea.
De azi multe lucruri vor capata forma si esenta.De azi nu voi mai fi prizonier...dar voi pastra lacatele constiintei mele pana la capat.Ii voi arata libertatii foarte frumos:Fa, ioti-te , vezi fa?Asta i cenzura, fa proasto!De lacatele astea sa te temi.Sa nu care cumva sa mai faci ce ai facut si in trecut.

Well....timpul a trecut pe langa mine....si ma uit acum cu jind poate la cate am pierdut, dar in aceeasi masura ma bucur de cate lucruri am castigat pe de alta parte.
Dar acum is zen...nu ma mai bucura nimic, nu ma mai face sa ma simt in joy and sorrow nimic...
Acuma is chestia aia hidoasa la care te uiti cu jind sau nu, incerci sa o descoperi si i vezi goliciunea...care se lasa prada instinctelor omenesti si care cu raceala le invinge sau le foloseste in functie de vointa sa nestavilita...vesnic.
Nu mai am amintiri...nu mai am memorie afectiva.

I m zen, baby.Ics, ics.

Ceea ce ma intriga este insa sentimentul de regret...el e acolo, dorul de prieteni, de orasu in care ma distrez...in care beam, in care cerul era al meu.Mi-e dor de Bucuresti, fir-ar.

De club A, de Suburbia, de Fire, de B 52, de Avast, de bodegi, de miros de Mezami, de umbra Jackului...de Silver Church.In fine...mi i dor rau.

Ma aflu in celalalt oras in care imi duc existenta, si anume Roma, baby.Mdeah, stiti, voi acolo unde duc toate drumurile, acolo unde daca ceri doar o bere, ospataru se uita cam urat la tine si te intreaba ce vrei sa mananci pe langa asta, unde s doar doua chestii de rock, una i o bodega ordinara cu piese locale care nu suna de cele mai multe ori foarte bine...altu e un Irish pun cu intrarea 20 de euro si 5 euro berea fratie!
Alal rockereala acolo.


Deci, Bucurestiu i tare frate la capitolul asta si la capitolul evenimente.I mean it.

In rest Roma-i faina, monumente, atmosfera mediteraneana, oameni civilizati si primitori, sezonu reducerilor, mare-soare, toata lumea in miscare...e faina daca o vezi prima data sau poate si a treia.In rest ramaneti cu amintiri.

Daca o veti vizita a 15 a oara e de naspa.E de maro, va zic eu.
Sa nu poti discuta la nivelul care ti ai dori cu cei din jur sau cu amicii...e ceva de super naspa...sa mergi singur , sa bati orasu asta doua luni in lung si-n lat e destul de naspa fara sa ai pe nimeni cu care sa bei, sau n ai unde, sa n ai cui impartasi multumirea sau nemultumirea ta.


Off...mi e dor rau de Bucuresti.

Daca anu trecut, nu dormeam noptile din cauza moliilor din stomac, acu din cauza faptului ca mi-i dor.Same city, same room.

Dar azi ar trebui sa ma bucur, nu?Europa e o zona a lumii de vis pentru multi...la dolce vita etc...si va mai zic un banc sec:calatoriile nu vindeca.
Neah!Cel putin va fac zen!
Da na...n am nisip sa fac meditatie...sper sa fac la rinichi cand ma voi intoarce in tara din lipsa bericii...in rest ce sa zic..."un abraccio per voi"...asa mai elegant. :D

Salutari din inchisoarea de prin Guyana Franceza, asta...din Roma ....da nu mi-a iesit din prima, ufff.

No comments: