Saturday, February 23, 2013

Yo!

Pe voi nu vă irită multitudinea asta jenibilă de oameni/pesudo-artiști la douăzeci și ceva, uneori chiar treizeci și ceva de ani care se află încă în căutarea personalității?A produce sau a promova arta în genere nu înseamnă a posta zeci de instagrame pe facebook și tumblr și în niciun caz nu se rezumă la a o arde prin cluburi și baruri de fițe. Un om care simte într-un mod câtuși de puțin artistic nu va recurge la photoshop-uri pentru a își putea masca slăbiciunile și nici nu va încerca să înlocuiască imperfecțiunile cu aroganța. Dacă bei cafea fără zahăr, dacă te uiți la comedii noir și asculți God is an astronaut și consideri că Praga e culeanu asta nu te face artsy. Serios. Nu trebuie să-mi mulțumești pentru asta. Însă îmi poți face o mică favoare dacă dorești. You can lose the fuckin' attitude will ya? E gratis. Sărna.

10 comments:

David said...
This comment has been removed by the author.
Alexandros said...

zic sa ii stergi.

Bejenari Marina said...

ați face o mască în photoshop nu e artistism ci frica de a fi tu individual, frica de a arăta lumii cine ești și de a te accepta singur pe tine.. iar din păcate majoritatea oamenilor le e frică de a da cuiva în nas și de a răspunde înapoi.. iar în unele momente recunoaște că fiecare dintre noi are câte o mască pe față, deci fiecare dintre noi este un artist într-un oarecare domeniu ...

Alexandros said...

se pare că tu nu ai prins ideea postului, did ya?but it's fine!

Unknown said...

Adevart . Cred ca toti ne-am saturat de atatia " artisti " care sunt in cautare de prima pagina a revistelor. Cred ca oamenii astia ar trebui sa isi gaseasca o alt nume , pe bune , ei numai artisti nu sunt.

Unknown said...

ai niste postari excelente vezi eu am nevoie de niste pareri deci te-as ruga sa imi dai si parere ta http://totmaideparte.blogspot.ro/

Unknown said...

Ii really appreciate the efforts you had put in writing such wonderful post.
Cheap Hajj Packages | Cheap Umrah Packages | Flights to Harare

Revina said...

bine zis,dar asta e boala contemporana si e incurabila.

David said...

pe aici n-a mai trecut nimeni din 2013? iaca asa ca meriti! daca n-ai mai scris nimic..

Micheal said...

Hei, ești interesat de cardul de la bancomat piratat? Echipa mea de hacking și cu mine am reușit să programăm cu succes carduri ATM goale și să le încărcăm cu numerar. Și am câteva cărți piratate la care au fost deja lucrate și gata de vânzare. Fiecare dintre aceste carduri conține 300.000 USD. Îl poți scoate, îl poți folosi online și așa mai departe. Dacă aveți nevoie de acest card, vă rugăm să mă contactați prin e-mail. Darkerwebcoinbase@gmail.com