Sunday, February 22, 2009

Meg sjel.


Azi voi scrie in norvegiana...m-a apucat asa, un dor nefiresc de tot felul de expresii si locutiuni adverbiale care imi vin in minte.Dedic acest post lui Lynne, si sper sa inteleaga faptul ca este prima oara cand scriu in norvegiana.Deci limba asta suna atat de bine, incat este nepermis de excitant sa nu te pui sa iei un pix si o foaie de hartie si sa scrii cateva ganduri.Desi suna destul de arid(oricum, chimia suna si mai naspa, va spun eu)...norvegiana are o expresivitate aparte, pe care si-au pastrat-o limbile nordice, atat suedeza cat si islandeza sau daneza.Limbile baltice si cele fino-ugrice si-au pierdut aceasta incarcatura simbolica pe care norvegiana si-a pastrat-o inca din cele mai intunecate secole ale sale de existenta.
Asa ca daca doriti sa stiti ce am sa insir mai jos, mai bine puneti mana pe un dictionar si rasfoiti, sau puneti mana pe casti si cealalta pe player si dati drumul la piesele mai vechi de la Dimmu, Bathory sau BURZUM.Anyway, cum eu n-am de gand acum sa dau foc vreunei biserici, si cum nu sunt Varg Vikernes, si cum n-am niciun Euronymous la dispozitie sa-i infig de 14 ori cutitul in inima, ma voi rezuma la cateva vorbe de duh referitoare la visul meu de a vedea Norvegia(si de a asista la un concert de black acolo)...jeez, ce de doua parale suna:"SA ASIST".Cum dracu poti sa asisti la un concert de black?Scuzati, e ora de vina.


Det er firts tid jeg skriver inne Norsk , så jeg er lite bit gyser idet jeg ve alltid drømmen av det realm.Thrabar av Norge er rettferdig tenking av en bortkommet verden av klokskap sjel er fremdeles yrke for dem strendene , like ved det iced sea.
Sincerik, jeg håpe en dag jeg ll har den sjanse å besøk den.
JEG d har lyst til delta med ett nasjonal sort metallisk festival inne Lillehammer idet jeg er en Dimmu Borgir fan og Gamle. samt å stemning humøret av går fri fro det kjent verden. Ysn t det stor?Den arv fordalv.:D
En gang imellom , du ha lyst til en fisken inne havet av sorg , ellers du rettferdig stemning realeased , bortsett fra hva den s høyst betydelig er det alt vi kanne oppfatte våre grunn- følelsene av realeasing våre indre følelse isn t den?
Ist den?Iste neer dun van tu?
Sannheten makt av sort metallisk står i sin kjernen og i sin grunn- følelse den gir å mennesket hvem forklarte seg , hvilke er det alt magnificent.Just forestille seg! Den s fra meg innfallsvinkel , langt ettall av de fleste betydelig stilarter av gjengivelsen oss selv. mene s meg drømmen og jeg d har lyst til besøk Norge ettall day.My drømmen fullfilled. Bortsett fra meg sjel er doomed idet jeg være nødt til å vær inne Rumensk for en stund. jeg håpe jeg ll skrive bedre neste tid , på gjensyn tid , nei se. frk. så mange Kveld og Lyla fra Lillehammer.All det best fra meg og meg leserne.Guldeban eine gusbar bloguskith.

Daca v-a placut, va atasez una din multele piese preferate de la Dimmu...Sorgens Kammer, faina piesa, in traducere in limba romana, insemnand ceva gen Camera Tristetii, sau the Chamber of Sorrow.(in engleza, desi n-as fi sigur ca tocmai atat de matematic s-ar traduce, intrucat norvegiana este mai expresiva decat engleza).






I hope it s ok.And that you may have enjoyied what i have writen above.As the title said, it s all about my soul("meg sjel")...and about wisdom, sleepless nights and blak metal.
Once again, this post is dedicated to Nightelf from Lillehammer, Norway, and to Lyla from Alesund.

1 comment:

cris said...

veldig bra. ha det!